Profesjonalne usługi
archiwizacji dokumentów

POZNAJ nasze usługi

EL-TEKA
Archiwizacja dokumentów

Delegowanie czynności związanych z porządkowaniem i utrzymaniem archiwum na zewnątrz jednostki organizacyjnej jest coraz częstszą metodą redukowania kosztów własnych. Konieczność posiadania i korzystania z określonych dokumentów stwarza przed Kierownikami i Dyrektorami placówek zadanie znalezienia takiego rozwiązania, które w sposób kompleksowy rozwiązałoby proces archiwizacji i wyszukiwania dokumentacji. Outsorcing jest jedną z najbardziej skutecznych i najtańszych form rozwiązujących ten problem.

Nasza Firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom  Klientów proponuje przejęcie obsługi i odpowiedzialności za prowadzenie archiwum zakładowego/składnicy akt. Proponujemy kilka elastycznych rozwiązań kompleksowej obsługi archiwow zakładowych / składnic akt.

Organizujemy prace archiwum od podstaw

Oferujemy profesjonalną organizację powierzonych nam archiwów/składnic akt. Proponujemy współpracę kompleksową lub doraźną.

Fachowym i wysoko kwalifikowany personelem

Dysponujemy fachowym i wysokokwalifikowanym personelem z długoletnim praktycznym doświadczeniem w archiwizacji i porządkowaniu dokumentów.

Niszczenie dokumentacji nieaktualnej

Oferujemy niszczenie dokumentacji nieaktualnej, której okres przechowywania już minął – potwierdzone certyfikatem zniszczenia.

Przeprowadzamy wycenę kosztów prac nieodpłatnie

Zapraszamy do kontaktu z naszym doświadczonym personelem.

Posiadamy doświadczenie w opracowaniu akt kategorii „A”

Tax Consultant

Commodo aliquam ac elementum semper. Quisque duis mauris sed lorem malesuada sed amet.

Finance Consultant

Risus pellentesque ut eget cursus rutrum vestibulum. Commodo aliquam acelementum.

Tax Legislation

Celementum semper. Quisque duis mauris sed lorem malesuada sed amet nullam lacus.

Strategy & Analytics

Pellentesque ut eget cursus rutrum vestibulum. Commodo aliquam ac elementum semper.

Customer & Marketing

Prutrum vestibulum. Commodo aliquam ac elementum semper duis mauris sed lorem.

Audit & Assurance

Reget cursus rutrum vestibulum. Commodo aliquam ac elementum semper quisque duis.
Jak pracujemy

Formy współpracy

1

Obsługa Doraźna

Polega na jednorazowym uporządkowaniu archiwum zakładowego/składnicy akt na podstawie obowiązujących przepisów. Oszacowanie kosztów prac odbywa się na podstawie obmiaru ilości akt i oceny stanu akt. Wycena kosztów wykonania usługi jest nieodpłatna. Usługę tę kierujemy do Klientów którzy przeprowadzają archiwizację w swojej jednostce w odstępach co 2-3 lata.
2

Obsługa Kompleksowa

Obsługa archiwum – polega na przejęciu wszystkich czynności związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego/składnicy akt. W trakcie trwania umowy nasz pracownik wykonuje czynności związane z prowadzeniem i nadzorem nad sprawnym funkcjonowaniem archiwum oraz w ustalonych dniach/godzinach pracy Państwa firmy pełni rolę archiwisty zakładowego (przejmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych, udostępnianie, opracowywanie, brakowanie, współpraca z komórkami organizacyjnymi).

Działamy zgodnie z obowiązującymi  przepisami

Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 164)

Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz.U. 2019 poz. 246).

Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Potrzebujesz informacji?

Zadzwoń do nas
+48 601 699 073