
Profesjonalne usługi
archiwizacji dokumentów
POZNAJ nasze usługi
EL-TEKA
Archiwizacja dokumentów
Delegowanie czynności związanych z porządkowaniem i utrzymaniem archiwum na zewnątrz jednostki organizacyjnej jest coraz częstszą metodą redukowania kosztów własnych. Konieczność posiadania i korzystania z określonych dokumentów stwarza przed Kierownikami i Dyrektorami placówek zadanie znalezienia takiego rozwiązania, które w sposób kompleksowy rozwiązałoby proces archiwizacji i wyszukiwania dokumentacji. Outsorcing jest jedną z najbardziej skutecznych i najtańszych form rozwiązujących ten problem.
Nasza Firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów proponuje przejęcie obsługi i odpowiedzialności za prowadzenie archiwum zakładowego/składnicy akt. Proponujemy kilka elastycznych rozwiązań kompleksowej obsługi archiwow zakładowych / składnic akt.
Nasza Firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów proponuje przejęcie obsługi i odpowiedzialności za prowadzenie archiwum zakładowego/składnicy akt. Proponujemy kilka elastycznych rozwiązań kompleksowej obsługi archiwow zakładowych / składnic akt.
Organizujemy prace archiwum od podstaw
Oferujemy profesjonalną organizację powierzonych nam archiwów/składnic akt. Proponujemy współpracę kompleksową lub doraźną.
Fachowym i wysoko kwalifikowany personelem
Dysponujemy fachowym i wysokokwalifikowanym personelem z długoletnim praktycznym doświadczeniem w archiwizacji i porządkowaniu dokumentów.
Niszczenie dokumentacji nieaktualnej
Oferujemy niszczenie dokumentacji nieaktualnej, której okres przechowywania już minął – potwierdzone certyfikatem zniszczenia.
Przeprowadzamy wycenę kosztów prac nieodpłatnie
Zapraszamy do kontaktu z naszym doświadczonym personelem.
Posiadamy doświadczenie w opracowaniu akt kategorii „A”
Jak pracujemy
Formy współpracy
1
Obsługa Doraźna
Polega na jednorazowym uporządkowaniu archiwum zakładowego/składnicy akt na podstawie obowiązujących przepisów. Oszacowanie kosztów prac odbywa się na podstawie obmiaru ilości akt i oceny stanu akt. Wycena kosztów wykonania usługi jest nieodpłatna. Usługę tę kierujemy do Klientów którzy przeprowadzają archiwizację w swojej jednostce w odstępach co 2-3 lata.
2
Obsługa Kompleksowa
Obsługa archiwum – polega na przejęciu wszystkich czynności związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego/składnicy akt. W trakcie trwania umowy nasz pracownik wykonuje czynności związane z prowadzeniem i nadzorem nad sprawnym funkcjonowaniem archiwum oraz w ustalonych dniach/godzinach pracy Państwa firmy pełni rolę archiwisty zakładowego (przejmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych, udostępnianie, opracowywanie, brakowanie, współpraca z komórkami organizacyjnymi).
Działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami
Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 164)
Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz.U. 2019 poz. 246).
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Potrzebujesz informacji?
Zadzwoń do nas
+48 601 699 073
